GOOGLE REKLAMLARI
İŞİNİZİ BÜYÜTMENİN EN HIZLI YOLU
Reklamlarınız için DijitalKA ile çalışmaya başladığınızda yüksek ücretler ödediğiniz veya ödeyeceğiniz bir çok hizmete ücretsiz erişim sağlarsınız. Hesap ve reklam uzmanlarından teknik destek alabilirsiniz.
Hesap optimizasyonu sayesinde reklam bütçesinin daha verimli kullanılması, reklam maliyetlerinin düşürülmesi ve reklam konumunun yükseltilmesi gibi avantajlar elde edersiniz. Sonuçta %50'nin üstünde reklam bütçenizden tasarruf yapabilirsiniz.
Paket Satın AlGOOGLE TÜRKİYE PARTNER ŞİRKET & PROFESYONEL EKİP
Reklamlarınız için Google Ads Premier Partner ve konusunda uzman çok geniş bir ekip ile çalışırsınız. Hesabınızın oluşturulması, anahtar kelimelerinizin ve reklamlarınızın hazırlanması,hesap optimizasyonu, arama motoru optimizasyonu ve performans önerileri için kesintisiz yardım alırsınız. Reklam stratejileriniz doğrultusunda ekibimiz işinizi kolaylaştırmak için her aşamada size destek verir, iş yükünüzü azaltır.
GOOGLE ADS RAPORLAMA
Google Ads raporlama hizmeti ile tüm istatistiklerinizi eş zamanlı olarak şeffaf bir biçimde görebilirsiniz.
TELEFON / TICKET / E-POSTA DESTEĞİ
Reklamlarınız hakkındaki tüm konular için bilgi bize ulaşabilirsiniz. Canlı online destek, telefon, ticket, e-posta araçlarıyla bize haftanın 7 günü 09:00, 17:30 saatlerinde doğrudan ulaşabilirsiniz. Ayrıca 24 saat e-posta ve ticket destek hizmetimiz aktiftir.
ÜCRETSİZ EK HİZMETLER
DijitalKA ile çalışmaya başladığınız anda reklamlarınızdan maksimum verim alıp potansiyel müşterileri, müşterinize dönüştürmek için bir VerySoft ürünü olan CRM’i ücretsiz kullanmaya başlayacaksınız. Reklam görselleri ve benim işletmem kaydı ve SEO analizi de ücretsiz ek hizmetlerimiz arasındadır.
MAKSİMUM PERFORMANS, MİNİMUM MALİYET
Hesabınızı en yüksek performansı elde edecek şekilde iyileştiriyoruz. Aynı reklam bütçesiyle daha verimli sonuçlar almanızı sağlıyoruz. Reklamlarınızı mümkün olan en yüksek konumlara yükseltiyoruz. Yüksek kalite puanı ile maliyetlerinizin düşmesini sağlıyoruz. Google Ads’de minimum harcama zorunluluğu yoktur. Reklamlar için ödeyeceğiniz tutarı siz belirleyebilirsiniz.
Örnek vermek gerekirse: reklamınıza 20 TL’lik bir günlük bütçe ve her ziyaretçi için 20 kuruşluk bir maksimum maliyet belirlerseniz reklamlarınız gösterildiğinde değil yalnızca birisi reklama tıkladığında 20 kuruşunuz günlük bütçenizden düşer. Anahtar kelimeleri seçme ve bütçenizi üst düzeye getirme konusunda bilinçli kararlar verebilmeniz için anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri veriyoruz. Ürün veya hizmetleriniz için sizi bekleyen potansiyel müşterilerin boyutunu öğrenmek için bize danışın!