DİJİTAL PAZARLAMA

Ürün ve hizmetlerinizi doğru ve hızlı duyurun.

Bize Yazın, Biz Size Ulaşalım.

Ürün ve hizmetlerinizi
doğru ve hızlı duyurun.

DijitalKA Resmi Google Partner Ajansıdır.
Bu durum Google tarafından şu linkte onaylıdır.

Performans pazarlama ile, ölçülebilir, sonuç odaklı ve verimli sonuçlar alabileceğiniz reklamlar organize ediyoruz.

Verimlilik, performans pazarlamanın özüdür. Her türlü reklam yayını ve kampanyayı spesifik hedefler doğrultusunda planlıyor ve sonuçları ölçüp, yorumluyor buna göre eylem planı oluşturuyoruz.

DijitalKA Resmi Google Partner Ajansıdır.
Bu durum Google tarafından şu linkte onaylıdır.

google partner

2500 TL
Krediyle Başlayın!

Yeni Müşterilere Erişerek Hedeflerinize Ulaşın.

Resmi bir Google partner ajansıyla çalışarak Google promosyonlarını kolayca kullanabilirsiniz.

Bizi Arayın

Performans Pazarlama

Veriye dayalı, ölçülebilir, sonuç odaklı ve verimli sonuçlar alabileceğiniz reklamlar organize ediyoruz.

Programatik

Markanız için en güncel teknoloji ve avantajlı fiyatlarla programatik reklam stratejisi gerçekleştiriyoruz.

Sektörel Dijital Pazarlama

Bizce, her sektör kendi özelinde dijital pazarlama faaliyetinde bulunmalıdır. DijitalKA olarak her sektöre özel çalışmalar ve faaliyetlerde bulunur, tecrübelerimizi sektörlere göre konumlandırırız.

Bizi Arayın

Sosyal Medya Reklam Hizmeti

İşinize Uygun En Doğru Mecrayı Kullanın

Sosyal medya ister işletmeden tüketiciye, ister işletmeden işletmeye, ister ürün veyahut hizmet satıyor olun sosyal medyada ürün veya hizmetiniz için doğru mecrayı kullanıyor ve maksimum verimli reklamlar planlıyoruz.

Google Reklamları

Bulunabilir Olun!

Günümüzde her ne arıyorsak arayalım, her neyi merak ediyorsak edelim bunun cevabını sorduğumuz bir arama motoru var. Google üzerinden sadece İstanbul’da her ay 10.000 fazla defa ” su tesisatçısı ” araması yapılmaktadır. Siz de ürün ve hizmetlerinizi arayan potansiyel müşterilerinize görünür olmak için DijitalKA tecrübesine güvenin.

PPC Reklam Danışmanlık Hizmeti

Tıklama Başına Reklamlarda Maksimum Verim

PPC reklam danışmanlık hizmetimiz ile, derin iş analizi, google, bing ve youtube reklamları ile stratejik teklif yönetimi, reklam metni yazılımı ve testi, anahtar kelime hedefleme, aylık raporlama, kişiselleştirme başlıklarında hizmet alabilirsiniz.

Yeniden Hedefleme Reklam Hizmeti

Müşterilerinizi Getri Getirelim

Gelirinizi en üst düzeye çıkaran yeniden pazarlama, alışveriş sepetini terk eden kullanıcılar için sınırlı süreli indirimler, etkinlik tanıtımları, alışveriş yapanlar için sadakat yönetimi gibi başlıklarda maksimum reklam verimi sağlıyoruz.

Profesyonel PPC Reklam Yönetim

PPC Reklamlarında Maksimum Verim

Deneyimli ve yetenekli ekibimizle güncel teknolojileri kullanarak başarılı sonuçlar alırız. Sonuçları şeffaf memnuniyete odaklı reklam yönetimi hizmeti sunmaktayız.

Facebook Reklam Hizmeti

En Büyük ve En Aktif Sosyal Ağlara Erişin

Meta’nın eski adıyla Facebook’ta reklam verirken DijitalKA tecrübesiyle, Meta’nın reklam uzmanlarından tavsiyeler, rekabetçi stratejiler, rakip bilgileri, stratejilerinizi geliştirmek için raporlamalar, ve makine öğrenimi teknolojisine erişirsiniz.

Instagram Reklam Hizmeti

Kalabalıkta Fark Edilin

Dünyanın en aktif kullanılan ve itibar edilen sosyal medya platformu Instagram’da kullanıcıların dikkatini çekiyor, dönüşüm reklamlarıyla mağaza ziyaretlerinizi ve e-ticaret satışlarınızı arttırıyoruz.

e-Posta Pazarlama

Yeni Nesil e-Posta Pazarlama

E-posta pazarlama günümüzde hala en etkili pazarlama yöntemlerinden biridir.  E-posta template hazırlama, özel tasarım hizmeti, segment edilen müşterilere eposta pazarlama, adres bulucu, sektörel eposta pazaralama ve eposta analizi başlıklarında hizmet veriyoruz.

Youtube Reklam Hizmeti

Aktif Kullanıcı Tabanında

Video içeriğinizi öne çıkarmak, trafik çekmek, doğrudan alakalı potansiyel müşterilere ulaşmak için youtube reklam hizmetimizden faydalanın.

e-Pazaryeri PPC Reklam Hizmeti

e-Ticaret Satışlarınızı Arttırın

Satış, gelir ve pazar hakimiyetinizi arttıran reklam satış maliyetinizi azaltan, özel veri odaklı hizmet sunuyoruz. Anahtar kelime araştırması, kampanya yönetimi, rekabet analizi, abone ol, kupon ve tanıtım yönetimi ve özel ppc stratejileri ile satışlarınızı arttırıyoruz.

Funnel Kurulumu

Farkındalıkla Başlayıp Satışa Sürükleyin

Funnel pazarlama son yılların en trend pazarlama stratejilerinden biridir. Kelime anlamı huni olan bu sistemde , temelde, web sitenize gelen kullanıcın dikkatini dağıtmadan onu istenilen hedefe sürüklemektir. Funnel stratejinizi kusursuz planlıyor ve sistem kurulumlarını gerçekleştiriyoruz.

Linkedin Reklam Hizmeti

Profesyonelleri Hedefleyin

Linkedin ile şirket bilgileri, demografi, meslek gibi kitlelerei en doğru şekilde hedefleyebilirsiniz. DijitalKA olarak Linkedin reklamlarıyla ile potansiyel iş ortaklarınıza erişmenizi sağlıyoruz.

Twitter Reklam Hizmeti

Kullanıcı Tabanlı Reklamcılık

Farkındalık oluşturmak, etkileşim arttırmak, trafik çekmek, uygulama yükletmek, takipçi toplamak, video görüntülemek gibi hedefleriniz için twitter reklam hizmetimizden faydalanın.

PR Hizmetleri

Webde Görünür Olun

Şirketiniz, ürününüz, hizmetiniz, web siteniz, ya da kendiniz için pr hizmetimize başvurun. Tercihinize göre size en uygun sektörel yayın organlarından tanıtım yazınızı hazırlıyor, haberleri planlıyoruz.